Nyheder

« Tilbage til 'Marts'

08. marts 2017

Problemer med at lave bestilte Ungdomskort er løst

 
Problemerne med at lave bestilte Ungdomskort er nu løst. 

Vi beklager de gener, som det kan have givet. 


Midttrafik har i øjeblikket problemer med at lave bestilte Ungdomskort. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet.

Har du ikke modtaget dit Ungdomskort til dets første gyldighedsdag (se evt. din bestilling på mitungdomskort.dk), kan du i stedet købe kontantbilletter i bussen eller kontantbilletter/klippekort i Midttrafik app.

Når du modtager dit Ungdomskort, refunderer vi det beløb, du har lagt ud, fratrukket det, som Ungdomskortet ville have kostet i samme periode.

Send dokumentation i form af screenshot fra app eller kopi af kontantbilletter til ungdomskort@midttrafik.dk eller til Midttrafik Kundecenter, Kortsalg, Fredensgade 45, 8000 Aarhus C. Hvis du har brugt app, så oplys venligst mobilnummer på den tilknyttede konto.

Vi beklager ulejligheden!

(opdateret 24/3 kl. 9.30)

Cookiepolitik
Facebook tab
Google+